Sunt surprinsă!

De ce?

 

Stai.Prefă-te că nu mă vezi.Imaginează-ți cum e să dispar.Apoi întoarce-te la realitate.Ar merita?

De ce să plec eu?Când tu ar trebui să faci asta.

De ce să regret eu? Când tot ce am făcut a fost să te ajut.

De ce să-mi vorbești din nou? Ca să ne amintim de rănile vechi?

De ce să încerci să-mi faci viața imposibilă? Ca să crezi tu că asta îi vreo răzbunare?

De ce nu stai naibii în banca ta și îți vezi de târfele tale în loc să mă enervezi pe mine

De ce e atât de imposibil să fim împreună dar atât de posibil să fim doar prieteni.

De ce?

 

Pentru că eu nu merit nimic.

Scrie un comentariu

Din categoria About you

Lasă un răspuns

