Ningea

Și mereu îmi amintește de tine,când stau la geam și număr fulgii de zăpadă care cad din cer.Cum aș putea să uit ziua aceea când ningea atât de tare iar pe fața ta fulgii cădeau.Părul tău șaten era alb din cauza lor.Frigul îmi intra prin hainele mele subțiri dar privirea ta mă încălzea.Doar ochii tăi căprui mă făceau să ajung în al nouălea cer.Atingerea ta mă înnebunea,nu vroiam să te mai las să pleci ca și cum aș vrea să opresc timpul.Dar acum e doar o amintire.Amintirea în care ningea prima dată anul trecut dar e importantă deoarece tu erai cu mine.

Scrie un comentariu

Din categoria About you

Lasă un răspuns

