Nebunie

Well, nu pot spune că nu mi-a fost dor să scriu pe aici dar nici nu pot spune că am murit de dor. Așa că uite-mă aici.Scriind.Prostii.Nebunie.

Așa.

Pey nu știu,am vrut să zic doar că abia aștept ziua de mâine adică sâmbătă clar să mă la În puii mei de la 20:20!

Știai?

Eh pe naiba :)) taci acolo că nu știai.

Așa.

Acum câteva zile am avut o noapte ciudată.

Era ora 4 dimineața.

Iar eo m-am dus la baie.

Și tot ce îmi amintesc este că m-am trezit pe hol pe gresia rece ca gheața.

Cum am ajuns acolo,dracu știe.

Oare-s nebună?

No…

Pey cam atâta!

Ceao.

Scrie un comentariu

Din categoria Me,myself and I

Lasă un răspuns

