Chestionar

1. Principala mea trăsătură : sunt blondă :)) ( și asta îi o calitate,right?)

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: să fie blond

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: să fie blondă ca mine

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei că mă iubesc

5. Principalul meu defect: egoistă

6. Îndeletnicirea mea preferată: actoria

7. Fericirea pe care mi-o visez: să fiu vedetă

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: să moară Lady Gaga

9. Locul unde aş vrea să trăiesc : America

10. Culoarea mea preferată : Roz

11. Floarea care-mi place : Trandafirul roz

12. Pasărea mea preferată : Papagalul meu Richard aka Richi.

13. Prozatorii mei preferaţi: J.K.Rowling , L.J.Smith

14. Poeţii mei preferaţi: eu

15. Eroii mei preferaţi din literatură: Damon Salvatore – The Vampire Diaries

16. Eroinele mele preferate din literatură: Katherine Pierce – The Vampire Diaires, Hermione – Harry Potter

17. Compozitorii mei preferaţi: Lady Gaga

18. Actorii mei preferaţi: Ian Somerhalder,Nina Dobrev,Emma Watson.

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Lady Gaga

20. Ce urăsc cel mai mult: liceul

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere: ochii albaștri

22. Cum aş vrea să mor: accident de mașina sau sinucidere

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: Iubirea

24. Deviza mea: Fă totul pentru faimă,bani și iubire.

xoxo!

Scrie un comentariu

Din categoria Chestii, I'm a Gossip Girl, Me,myself and I, Teste

Lasă un răspuns

