1 Aprilie!

Hai să mai blogguiesc și eu pe aici

 

  1. Astăzi nu am păcălit pe nimeni
  2. Astăzi am câștigat la loto marele premiu
  3. Astăzi a nins
  4. Astăzi nu am ascultat Lady Gaga
  5. Astăzi m-am vopsit brunetă deorece am aflat că a murit LG și trebuie să țin doliu maxim 5 ani
  6. Astăzi am vrut să mă sinucid dar nu am avut cu ce
  7. Astăzi era să mă calce o mașină
  8. Astăzi am aflat că au murit toți foștii mei iubiți
  9. Astăzi mi-am aruncat laptopu’ pe geam fiindcă am vazut o poză cu Justin Bieber gol X_X
  10. Astăzi am fost foarte deșteaptă și toată lumea a observat că neuronii mei s-au înmulțit în sfârșit.

Păcăleală de 1 Aprilie!

Totul e exact la fel de normal ca și ieri.

Alte posturi plictisitoare,

În curând…


Scrie un comentariu

Din categoria Me,myself and I

Lasă un răspuns

