Jurnal #1

Și dacă nu eu … atunci cine? DRACU?

 

Posibil,mi-aș alege să fiu altundeva dar între timp aș căuta acel loc să fie exact pe placul meu adică dacă mi-aș pierde vremea căutând ceva ce nu există ar fi stupid poate chiar ciudat dar, totuși aș vrea să cred că există acel loc unde pot să fiu și eu fericită.Locul unde mintea mea ar vrea să ajungă ar fi acela în care poate să facă ce vrea fără să fie întreruptă de zgomotele ciudate care se petrec în jurul ei.Poate fi și la tine acasă.Nu știu.Și,dacă nu eu … atunci cine? Cine poate să fie fericit? Eu nu. Nu m-am născut perfectă și nici nu mi-aș dori să fiu,atâta timp,cât nici măcar tu nu ești,nimeni nu este.Doar își închipuie că există ceva perfect.Ceva care face doar lucruri perfecte.

 

Dar de ce mă judeci când, eu , de fapt încerc să te fac să zâmbești și tu mă dai la o parte cu cruzimea și mândria ta perfectă.

Și,daca nu tu … atunci cine? Poate să mai fie atât de dur ca tine? Și cuvintele tale pot să doară atât de rău la fel ca indiferența ta pe care o primesc.

Și,totuși,cel mai bun lucru ar fi să îndur asta?

Nu.

Prefer să îmi imaginez locul unde toți suntem egali și unde putem să fim priviți cu iubire,nu cu ură ca de obicei.

Aștept.

Vreau să găsesc.

Oare…există?

Scrie un comentariu

Din categoria Me,myself and I

Lasă un răspuns

